sobota, 22 lutego 2014

Magiczne pudełko na dobrą energię dla pewnej solenizantki.

   Niektórym dobra energia i siły do walki potrzebne są jak oddychanie . Dlatego stworzyłam pudełeczko szczególne z myślą o pewnej osobie . Mam nadzieje, że za każdym razem jak będziesz go otwierać będą wylatywać z niego pozytywne fluidy , dlatego wkładaj do niego tylko same dobre rzeczy np. los na loterii he he ( ale jak wygrasz to część dla mnie :o), i inne drobiazgi .
Transfer na wieczku to obraz pięknej dziewczynki , która dla mnie jest symbolem wiary i nadziei. Dlatego w dniu urodzin wszystkiego najlepszego i ty wiesz co najważniejsze i tego ci życzę droga Ewo . Sto lat!

No i właśnie dziś zaczynam cykl z serii pokazywania prezentów dla przyjaciół . I już szykuję następne , dlatego czekajcie moi drodzy przyjaciele niedługo Wasza kolei . Informacja dla Basi , nie bój się moja droga nie będę czekać do twoich urodzin bo wiem, że to odległy termin twoje mroczne pudełko będzie wcześniej :o).

A dla fanów decoupage krótkie info co do wykonania , pudełko z transferem , złocone , patynowane , bejcowane, dodatkowo szablon za pomocą farby akrylowej.






2 komentarze:

  1. Kochana Aniu dziękuję Ci za taką cudną niespodziankę :)
    pudełko jest prześliczne :)
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ładne...:) Czekam na steampunk!:)

    OdpowiedzUsuń